COOKIE REGLER
Cookies er vigtige for os at optimere vores hjemmeside. De indsamler generelle brugerstatistik og gemmer information, som gør, at vi kan tilbyde funktioner som bilsammenligning. Disse cookies gemmer ikke dine personlige data. Du kan læse mere om cookie på siden om datasikkerhed.

03-02-2016

Vinder af prestigefyldt pris

BilhusetTHYBO VINDER PRESTIGEFYLDT PRIS

BilhusetThybo har som den første danske Ford-forhandler nogensinde formået at vinde hele to priser i Ford Danmarks prestigefyldte konkurrence ”Chairman´s Award 2015.”
I alt 65 Ford-forhandlere deltog i konkurrencen, og ud af det store felt havde otte Ford-forhandlere kvalificeret sig til finalen, idet de i 2015 både havde opfyldt deres salgsmål og deres mål for køb af originale Ford-reservedele. På salgs-siden opnåede BilhusetTHYBO sidste år sit hidtil bedste resultat, siden Jan Thybo overtog forretningen i Bred i 1999.
Priserne er hentet hjem i kategorierne ”Oplevelsesindeks salg” og ”Forklaring af SYNC-funktioner”, og Jan Thybo er ikke uventet en glad mand.
”Det virker helt uvirkeligt, og det er noget vi alle kan være stolte af,” siger Jan Thybo.
”Chairman´s Award” afholdes hvert år med basis i kunde-undersøgelser, hvor kunderne skal vurdere, hvor tilfredse de har været indenfor fire kategorier – hvoraf Bilhuset Thybo altså vandt halvdelen.

Ford: Usædvanlig flot præstation

”Helt ekstraordinært vandt BilhusetTHYBO i hele to kategorier. Det er en usædvanlig flot præstation hele huset kan være stolte over, og jeg glæder mig til at overrække priserne," siger Jakob Alkil, administrerende direktør i Ford Danmark, der står bag konkurrencen.
I oplevelses-kategorien har kunderne bedømt, hvor god en oplevelse, de har haft efter at have besøgt deres Ford-forhandler. Det vil sige, hvor god en service, kunden mener, han eller hun har fået. Netop på det punkt har BilhusetTHYBO i de seneste år gjort meget ud af uddannelse af medarbejdere og har samtidig udvidet med et moderne showroom - blandt andet i form af en internet-café med gratis kaffe, fri Wi-Fi og friske aviser til kunderne.
I dag råder Bilhuset over 480 kvadratmeter udstilling, og desuden blev værkstedet sidste år udvidet med 100 kvadratmeter og specielt målrettet Ford Transit erhvervskunder.
En tur til Le Mans

”Vores motto her i huset er, at kunderne skal have en god og imødekommende service, så de kommer igen. De skal simpelthen have en god oplevelse, og vores satsning på det område ser altså ud til at virke, ikke mindst på grund af en stor indsats fra medarbejdernes side,” siger Jan Thybo.
I den anden kategori, hvor Bilhuset vandt, gjaldt det evnen til at forklare Fords SYNC-funktioner for kunderne. Systemet, der er Bluetooth-baseret, gør det muligt for en bilist at styre for eksempel musik, navigation samt telefon-opkald ved blot at tale til systemet.
En anden vigtig funktion er, at SYNC redder liv, idet systemet automatisk kalder op til alarmcentralen i tilfælde af en ulykke.
”At vinde i to kategorier er stort for os og noget helt specielt. Det gør os især glade, fordi det er kunderne, der har givet os dette skulderklap,” siger Jan Thybo, der som anerkendelse kan se frem til en rejse for to til Paris til sommer, hvor der også er mulighed for at overvære det legendariske 24-timers løb i Le Mans.



Nyheder og events